پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227266
دو پرسپوليسي به تيم رقيب مي روند
تاریخ انتشار : 1395/09/22 11:43:41
نمایش : 1383
اميد عاليشاه و احمد نوراللهي دو بازيکن پرسپوليس به احتمال فراوان به تيم تراکتورسازي مي پيوندند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اميد عاليشاه و احمد نوراللهي که بحث سرباز شدن شان مطرح بود بالاخره تصميم نهايي شان را اتخاد کردند و فوتبال خود را در نيم فصل دوم با عنوان سرباز ادامه خواهند داد.

نوراللهي از چند هفته قبل چنين تصميمي را گرفته بود و حتي مسئولان باشگاه پرسپوليس مطلع بودند که وي در نيم فصل جدا خواهد شد اما درباره عاليشاه ابهاماتي وجود داشت که اين بازيکن نيز در نهايت تصميم گرفت سرباز شود و فوتبال خود را در تراکتورسازي تبريز دنبال کند.

هر دو بازيکن با باشگاه تراکتورسازي براي پوشيدن پيراهن اين تيم در نيم فصل دوم ليگ برتر به توافق رسيده اند.

نکته مهمي که اين وسط وجود دارد مقصد اين بازيکنان است. آنها به تراکتورسازي خواهند رفت؛ تيمي که رقيب اصلي پرسپوليس در راه قهرماني است و منطقي است که با شاگردان برانکو ايوانکوويچ تقويت شود اما اين اتفاق در شرف رخ دادن است.

پرسپوليس در تلاش است تا به تلافي جذب اين دو بازيکن از سوي تراکتورسازي، شاه ماهي نقل و انتقالات يعني سروش رفيعي را جذب کند.

برانکو در جمعي خصوصي گفته است با جذب سروش هيچ ضربه اي از رفتن اين دو بازيکن به تراکتور به تيم نخواهد خورد.

از سوي ديگر نزديکان رفيعي از علاقه او به لژيونر شدن و احتمالا حضورش در فوتبال اروپا خبر مي دهند و در اين صورت مشخص نيست سرمربي کروات قصد دارد جاهاي خالي تيمش را با چه بازيکناني پر کند.

اين اتفاقات در کنار احتمال لژيونر شدن محمد انصاري کار را براي پرسپوليس سخت مي کند و حتي ممکن است اين تيم با توجه به شروع ليگ قهرمانان آسيا دچار بحران شود.

منبع:جام نيوز

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html